:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

April 16, 2011

Kelana Jaya dan Pulapol Jalan Semarak

Hari ni mak belanja makan kat Kelana Jaya *horeyyy*

Err, ekceli kami sangat suka makan kat situ, tapi aku masih gagal menghafal nama kedai (sebenarnye tak hengat langsung, sebab tiap kali pegi, aku mesti lupe nak tengok name kedai, eksaited lebih tengok makanan yang bakal memenuhi segenap ruang perot). So ape yang kami buat, cakap jek nak makan kat Kelana Jaya, semua orang pon taw kedai ape. :p Sangat la primitif, haiyaa.

Menu wajib: Kuetiau goreng besar, sotong kangkung, kerang rebus same tauhu bakar. Air? Ikot la mood nak telan ape, tapi bese mesti tembikai laici punye. :p

Sedap, habaq mai. Sampai menjilat jari. Memang puas hati. Lebih puas hati sebab dapat makan pada malam sebelum pulang ke 'kandang' semula. Wuwu. :p


Owh, sok da nak balik Pulapol ke? Mental ngan fizikal ni belom calar lagi, macam takde pape rase. Maybe sebab dah taw ape akan jadi esok, lusa, tulat, tubing dan hari2 seterusnya (Tiada Hari Tanpa Latihan, Takde Rehat Yang Dibenarkan kecuali curi2 :p).

Saya dah sedia nak balik esok. Eventhough dalam hati ade rase sedih nak berpisah same handphone, internet dan encek tunang kesayangan, tapi saya tetap maw pulang. Sebab saya taw, untuk masa 9 bulan akan datang, itu tempat saya.

Lepas 9 bulan, saya akan berubah menjadi orang lain, di tempat yang lain.

Lepas 15 bulan, saya akan berubah status. Mungkin juga berubah ke tempat lain lagi.

;p

*Mood: Berharap*


Berkorban. Semoga esok dan waktu akan datang, kami berada di posisi yang lebih baik dari hari ini. Semoga pengorbanan ini membuah hasil di masa akan datang. InsyaAllah.



Saya maw cepat pulang!


Supaya saya cepat kembali.


^___^

*Teruna pujaan, saya tinggalkan kamu dengan 1001 memori. Semoga itu cukup untuk jadi pengubat rindu sepanjang saya takde kat sini. Maafkan kesalahan yang pernah saya buat pada kamu. Saya tak terniat untuk khianat kepercayaan kamu. Mungkin cara saya yang salah. Mekaseh sebab mengingatkan di waktu saya lupa. :) *

1 comment:

@mal said...

kak wawa semoga impian n cita2 akk tercapai ye...setiap usaha pasti ade kejayaan...caiyok2!! kak wawa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...