:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

April 13, 2011

Terawet plak dah

Situasi 1:

"Umur ko bape wa?"

"Tahun ni 27."

"Bohong benor ko ni, aku siku kang. Aku tanye betol ni umor ko bape?"

"????? La betol la 27, ko ingat aku main2 ke?"

"Laa, ko bukan baya aku? Kene panggil kakak la ni? Tak gaye 27 pon, macam budak2 terencat jek."

"Hampehs."



Situasi 2:

"Dik, study ke dah keje?"

"Dah keje dah."

"Oo, keje ape? Balik kampung ke kat alor setar?"

"Pelatih polis jek. Dak aih, lawat family tunang."

"Oo, polis. Tak sangka. Mudanya dah tunang. Pelatih konstabel eh? Bile masuk?"

"Err, dak aih. Pelatih inspektor. Awal bulan 3 aritu baru start training, la ni cuti. Da lame tak bukak da konstabel wanita."

"Eh? Umoq bapa?"

"Tahun ni masuk 27"

"Laa, kakak rupanya. Saya baru 24. Ingatkan adik tadi, nampak macam budak2."



Oke2, aku angkat bakul. Tapi oke jek, tak bolos pon? :p Tapi, err, macam budak2 sangat ke? Haisyy.

5 comments:

Yan-Chan said...

ekelelelele....huhuhuhu=P

Si teNang said...

hihihii...senasib kite nih ek?
tapi sy lagi teruk laa..orang ingat sy budak skolah lagik..

pegi masjid pagi subuh, makcik2 tanya tak skolah ke hari ni?? +____+

wAwA^cHan said...

Abang: Jeles. Hhmmppphh!

Kinah: Aritu da ade org tanye wawa tingkatan bape jugak :p Hai, nak wat camne, ksian kite, terperangkap dalam badan dak kecik :p

Si teNang said...

tapi sy lagi ketot kot..kak wawa kire la bleh lepas masuk polis..sy, nak apply army pon terbantut cita2 tgk syarat kelayakan nak yg ketinggian sekian2..huhu

wAwA^cHan said...

kinah, wuwu. jgn la panggil kak wawa, rase cam tua jek :p bdk umor 23 pon panggil wawa lg :p

alhamdulillah, tinggi tu rezeki tambahan, modal cari makan :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...