:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

February 07, 2012

Entry sapu sawang

Salam..

Dah bersawang dah blog ni. :p Lama sangat terbiar. Nak kata sibuk, dak pon. Senang cerita, MALAS. :p Aku skarang kat Kuala Terengganu. Apa aku buat kat sini? Tercampak kat negeri orang, jauh dari keluarga, sedara-mara dan sahabat2. Mujur ada skuadmate tak berapa kerat, kami kongsi sedih sama2. Tapi sedih kejap jek pon. :p Hehe. Dah pandai itu ini, mula naik tocang masing2. :p

Aku tengah belajar sesuaikan diri. Belajar hidup kat tempat orang. Tak susah, tapi usaha mau ada. Cuma awal2 ni terumbang ambing sikit, dengan kewangan yang hampir2 gawat. Tapi aku buat muka biasa jek. Nak kalut2 pon bukan boleh buat apa, kan?

Apa lagi nak cerita? Takde cita menarik sebenarnya, saje2 nak sapu sawang. :p Semalam fitik bilik, pastu duk sorang2. Aku terfikir *bestnya kalau boleh balik ke tahun 1991*.

*sigh*

Life must go on and on and on and on and on and on and on and on...sampai Allah s.w.t. panggil kita balik. The past is a history, future is a mystery. But right now, think of it as a PRESENT. ^__^

Len kali la tulis pape yang menarik sikit. Kurang bermood arini.

Adios amigos, bebeh.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...