:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

February 23, 2012

Perasaan

Salam..

Arini aku datang keje perasaan bercampur baur. Masuk2 opis, anggota ngan kerani duk bincang itu ini, mintak itu ini, aku layan. Tapi tiba2 kak yan tanya, "Bakpe puan arini muka macam takde perasaan? Takut kak yan tengok, lain jek puan arini".

*sigh*

Lalu aku balas, "Lebih kurang la arini kak yan. Tak taw la takde perasaan ke terlalu banyak perasaan sampai tak taw nak kuar yang mana satu dulu". Tapi kemudian aku senyum. "Ha, kalo senyum kan comey, baru semangat kami kat opis nak keje".

Baru aku terpikir. Isy, bakpe pikir masalah peribadi sampai bawak ke opis. Kesian anak2 buah nak keje pon tension tengok muka bos tension. Aku kan patut jadi cermin kualiti keje pada satu2 ari. Kalo aku happy, anak buah happy. Keje pon seronok jek, lancar. Bila aku monyok, anak buah pon jadi tension. Mula la keje tah hape2 nanti.

*Pengajaran untuk hari ni, nasib baik start esok dah pi kursus kat muar, bole la release tension sket*

^___^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...