:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

October 01, 2012

Bunyi tembakan pertama buat Iman

Salam.

Arini pertandingan menembak Jabatan Logistik. Sepatutnya nama aku takde dalam list, tapi kalau dah jiwa polis tu, dengar bunyi orang lain menembak rasa membuak-buak nak pegang pistol. Dalam hati, aku tawakal jek Iman boleh terima norma hidup aku.

Iman anak yang kuat, alhamdulillah. Aku cuba sikit2. Mula2, aku duduk dekat dengan CC, jadi pengasuh untuk tembak HKMP 5.

Oke, Iman boleh dengar bunyi tembak.

Pastu aku try tembak P99 10 butir. Aku try dengar Iman.

Oke, Iman respon baik.

Tambah lagi 10 butir. Dengar lagi.

Iman keadaan baik.

Oke, Iman boleh teman mama menembak. Dapat tembak 40 butir arini.


>_<

Alhamdulillah. Drive pergi balik lapang sasar Bidong pon tak banyak masalah. 14 weeks Iman dah boleh hidup sama mama.

Terima kasih, Tuhan. Berikan kami zuriat yang kuat untuk sama2 meneman kami sementara menghabiskan usia. Berikan kami zuriat sulung yang kuat semangatnya. Semoga Iman boleh jadi contoh untuk zuriat-zuriat kami yang lain. Besarlah Iman, buat mama dan ayah bangga.

Sayang Iman ketat-ketat. Sayang Iman sangat-sangat.

Bila ada seseorang untuk dilindungi, hidup kita penuh dengan makna.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...