:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

September 27, 2012

Pergi saja

Terima kasih tuk luka yang kau beri
Ku tak percaya kau telah begini
Dulu kau menjadi malaikat di hati
Sampai hati kau telah begini

Berkali-kali kau katakan sendiri
Kini ku telah benci
Cintaku telah pergi

Pergi saja kau pergi
Tak usah kembali
Percuma saja kini
Hanya mengundang perih
Cukup tahu ku diri mu
Cukup sakit ku rasakan kini.

Janji yang selalu ku ingat sampai mati
Kau setia hingga ku kembali

Pergi saja kau pergi
Tak usah kembali
Percuma saja kini
Hanya mengundang perih
Buang saja, kau buang cinta yang kelmarin
Percaya tak mungkin percayamu lagi
Cukup tahu ku diri mu
Cukup sakit ku rasakan kini.

-geisha-

*Tak upaya lagi bertahan. Pergilah wahai lelaki. Biarkan aku seorang mengharung sisa usia. Iman jangan dijadikan sandaran untuk apa yang dah tiada. Dia ada aku. Cukup. Aku boleh didik dia, bagaimana menjadi perempuan dan mengenal lelaki, atau menjadi lelaki yang bisa jadi khalifah, sekurang-kurangnya untuk mama, isterinya dan anak-anaknya. Aku tak mau ambil risiko dikhianati lagi. Emosi aku tak tertanggung sakit luka itu.*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...