:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

February 20, 2011

Farewell party. Kamu2 memang terbaek. :)

First of all, mekaseh pada cik betty same puan nad n encek alan. Semalam memang hari yang hebat. Sebab kami berempat menghadap steamboat + bbq sampai habes. Puas hati noq! :p

Hehehe.

Trimas nad, susah payah masak, memerap daging bagai. Hasil memang marvelous, kalah makan kat seoul garden. :p Isy, bile lagi bole rase agaknye ko masak2 camni. Hmm. Sebenarnye makan2 ni dibelanja sepenohnya oleh nad, katenye belated besday aku same betty bulan 11 aritu. Lagipon mase aku tunang, nad tak dapat datang sebab balik raye kat Kulim (raye cina oke, budak ni mix cina :p). Jadinye, ni dikira farewell party jugak untuk aku ngan betty, sebab aku da kne masuk training 9 bulan n tataw lepas tu akan diposting ke mane (harap2 dekat ngan encek tunang :p gatai), betty plak baru abes last exam untuk EASA course kat M*I*A*T, menunggu result untuk OJT di mane. :) Kami sudah ade atas track masing2, alhamdulillah.

Well, tamaw cakap banyak2, ni gambar2 dicuri dari cik betty. Layanzz!

- Wahh!! Kalo korang suke tengok cite korea, korang mesti suke ni!! :p -


- Aku ngan nad n alan. Makan, makan, makan. -


- Daging2an yang siap dibbq. Nyam nyam! :D -


- Dessert. Mase ni prot suda penoh gile tapi masih semangat nak makan :p -

Mekaseh bebanyak kengkawan. Harap2 nanti ley hanging out macam ni lagi. Owh, aku teringin sangat nak bawak encek bomba sekali join nanti. :p Nanti ek? Nanti ek? :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...