:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

February 28, 2011

Hari terakhir bergelar civilian :)

Hari ni hari terakhir aku bergelar civilian.

Ini jalan yang aku pilih. Takde sket pon kesal terbit dalam hati. Aku dah pikir masak2, dan aku dah korbankan segalanya untuk esok.
^___^

Saat ini, hati aku takde ape rase. Kosong. Sebenarnye tataw nak rase ape. Sedih? Hmm. Suka? Hmm. Takut? Hmm. Heh, macam kap lam ya nga la ko hati.

Encek tunang, mekaseh teman saya arini. Saya hargai usaha keras kamu. Muka saya nampak begitu, sebab saya asyik berpikir camne saya tanpa kamu. Tapi terima kasih. First date yang tidak mencalar ape2 prinsip yang cube kite pertahankan selama 9 bulan saya bersama kamu. 9 bulan yang akan datang, tolong, tunggu saya di pintu masuk pusat latihan. Sebab saya nak jerit pada kamu, yang saya dah sedia untuk bina masa depan, di mana kamu menjadi watak utama dalam hidup saya. :)

Hati, bertahan. Kenapa baru skang merase semua perasaan muncul serentak. Adess.

Untuk semua, maafkan salah silap saya. Lagi sekali, doakan saya selamat pergi, dan selamat kembali. Ade jodoh, kite jumpe lagi, lepas 9 bulan. :)

Assalamualaikum.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...