:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

February 18, 2011

Hepy besday, mak! :)

Arini 180211, genap umur mak aku 54 tahun. Alhamdulillah, Tuhan masih panjangkan umur mak, masih bagi kesempatan untuk dia tengok kami satu persatu mendaki tangga nak berjaya dalam idup. :) Lagi setahun, insyaAllah mak pencen. Maka aku la pewaris dia untuk terus berkhidmat dalam PDRM.

Dan aku happy. Sebab dapat buat die happy ngan apa yang aku dah kecapi skang. Alhamdulillah, Tuhan memang tak pernah lupekan hambaNya. Mungkin sebab aku memaksa diri untuk sabar, berkat doa mak n abah, arini aku dapat sume yang aku nak, alhamdulillah. Sekurang2nya sebelom mak abah pejam mata, aku nak make sure depa takde ape nak risau lagi, sebab aku ada.

Kalau mak terbaca ape yang ayong tulis kat sini, ayong nak mintak maaf dari ujung rambut sampai ujung kaki. Banyak kot salah silap n dosa ayong pada mak sepanjang 26tahun plus plus idup kat dunia ni. Tapi ayong tetap sayang mak, no matter what. Terima kaseh untuk semua yang mak bagi sepanjang ayong idup. Tak terbalas keringat yang mak curah selama ni. Tak terbayar segala yang mak tanggung untuk besarkan ayong. Ayong cuba buat ape yang termampu. Dan ayong takkan hampakan harapan mak. Mekaseh sebab sabar menunggu. :)

Doa dari mak yang selalu ayong mintak. Doakan ayong selamat pergi, dan selamat kembali. :)

Mekaseh untuk segalanya. Selamat hari lahir ke-54. Semoga Allah beri kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan kat dunia dan akhirat kelak. Ayong da dapat kerjaya, tinggal nak bagi mak menantu ngan cucu jek. :p *Alololo, sangat la gatainye statement ni. Lempang kang*

Salam sayang,
Ayong

2 comments:

Yan-Chan said...

happy birthday jugak kepada bakal mak mentua...hehe

wAwA^cHan said...

mak kate "mekaseh wish" :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...