:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

September 25, 2012

Makan malam

Salam.

Mari makan cara sihat mama Iman! >_<

Hehehe..Mudah sangat nak kasik Iman makan, tapi dlm masa yang sama aku rasa sihat dan boleh dimakan Iman :p (ye ke?tah, aku rase la).

Rebus telur, kemudian hancur-hancurkan. Basuh salad dan tomato ceri bersih-bersih. Masa nak makan, just letak telur rebus lenyek tu dlm salad, letak tomato ceri, letak mayonis sket, bungkus salad dan ngap! Hehe..Aku teringat makan korean bbq with salad. Tapi sedihnya tak dapat makan kat sini, dan perut aku pon tak berapa boleh terima. So aku ganti dengan telur rebus dan tomato.

Oklah kan? Iman happy, so mama happy jugak. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...