:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

August 31, 2012

Eh? Eh? Eh?

Salam..

Beberapa hari yang lalu terasa penoh dengan emosi. Berkat hari ini, hari Jumaat, penghulu segala hari, aku bangun pagi dengan dada yang lapang. Seolah-olah semua dah terhambur semalam.

Terima kasih, pelindung dan pembimbing. Maafkan aku kerana masih tak sempurna sebagai seorang isteri.

Iman akan dijaga sebaiknya. Kerana ini harta saya, dan harta kamu juga. Anugerah Tuhan yang mau sempurnakan aku.

Kerana itu aku pilih nama Iman. Maksudnya kepercayaan. Rasa percaya yang mama dan ayah masih cuba cari. Dan kami harap kamulah sinar itu. Dekatkan kami dengan qada' dan qadar-Nya.

Insya'Allah :)

Oh, buku untuk Iman sudah aku buka. :)

*excited*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...