:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

August 29, 2012

Lagu sedih

Lagu sedih itu berdendang. Setiap kali ia mengguris hati ini. Mencarik-carik jiwa dan raga.

Walau bukan dari aku. Bukan juga untuk aku.

Tapi dari seseorang, yang pernah menghuni masa silam dia yang sunyi. Seseorang yang pernah dilukai hati. Mungkin juga bukan seorang, mungkin ramai lagi.

Walaupun aku tahu bukan aku yang bersalah.

Malah sentuhan aku lah sekarang yang diiakan, yang didiamkan, belaian dengan izin dan permisi. Sentuhan yang halal. Tetapi tetap sedih itu datang bertandang.

Terasa aku membina mahligai di atas air mata orang lain.

Aku yang dipilih menjadi suri. Tapi kenapa hati aku masih sunyi?

Di mana dan ke mana lagi nak diceritakan pahit luka di hati...




Tak tahukah mereka, perempuan sekasar dan sekuat aku masih tak dapat lari dari halusnya perasaan.



Ya, itu bedanya kita.

Lelaki tidak punya itu.

Lalu bagaimana nak aku terangkan rasa hati yang kian menjerut.


Ingin hati ini memaafkan, tapi bagaimana?....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...