:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

August 25, 2012

My little one..

Salam..

Anak mama sudah nak masuk 2 bulan. ^__^

Kadang-kadang terasa diri ini emosi. Aku sendiri tak tau sama ada ini pembawakan dari baby, atau am too carried away with my own internal problems. Orang asyik kata "Lupakanlah wa, kalau tak, macam mana nak move on". Senangnya, sesenang bercakap.

Aku dah cuba. Tapi apa daya, hati aku terlalu kuat nak dibanding dengan akal dalam bab-bab ni. Aku cuba melupa, tapi hasilnya aku jadi menjauh, jadi membenci, jadi betul-betul melupakan rasa cinta tu sendiri. Aku jadi tak kenal siapa dia. Aku jadi tak kenal siapa aku. Sepanjang dua tahun yang aku lalui dengan penuh nikmat cinta palsu, yang aku curahkan habis segala rasa cinta dan manja, aku jadi lupa.

Hati aku mengeras sudah.

Yang tinggal hanya untuk anak. Untuk masa depan anak. Dan tanggungjawab yang tergalas atas bahu. Itu sahaja yang ada.

Semoga ALLAH jaga rasa cinta yang tinggal untuk Dia.

Sekurang-kurangnya, dengan ujian yang datang ni, aku sedar. Dan aku makin kuat. Betul kata orang, cinta untuk manusia itu bersifat sementara. Apa lah yang ada, dan apalah yang tinggal. Sekurang-kurangnya cinta untuk Pencipta diri ini membuat Dia memberi segala yang perlu, di saat aku memang memerlukan.

Terima kasih, cinta.

Tapi tinggalkan aku. Kerana engkau membunuh. Dan engkau menyakitkan.

Sungguh, tak mampu untuk menikmati cinta lagi...

Wahai anak, kasih sayang yang ada sekarang untukmu, hingga mama putus nyawa. Ini janji mama.. Semoga ALLAH pelihara kamu dari dosa-dosa masa silam kami berdua.. ^__^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...