:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

September 27, 2010

Jalan-jalan

Blogwalking..

Satu blog yang aku suke bace, entah sejak bila.. Terbaca kesah cinta dia, buat aku rindu.. Sungguh, terase meluap2 dalam hati.. Dia begitu menghargai kepunyaannye, begitu mengagungkan kisah cinta yang bagi aku terlalu indah.. Mungkin sebab mereka halal antara satu sama lain.. Ingin bercinta sebegitu, tapi tolonglah hati, sabar.. Sikit masa lagi..

Malam ni aku sebetulnya kepenatan seharian melayan tamu dan berkemas.. Tapi hati tak pernah jauh.. Dan buat kesekian kali, aku rindu.. Cepat, datang ke sisi si mereng ini.. :( Owh, dan aku berterima kasih pada pembantu2 dan tetamu2 hari ni, meriah lagi tahun ni.. Tahun depan? :)

Aku dan dia berkongsi harapan..

*gatai*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...