:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

September 30, 2010

September

Selamat bulan ke-4, sayang.

Mungkin dah terlambat, tapi tetap nak cakap.
Selamat hari lahir ke-26.

Terima kasih kerana bersabar dan bertahan melayan si sengal ini.
Terima kasih kerana datang dalam hidup saya yang sangat linear.
Walaupon saya taw dan sedar, saya tak layak dapat awak.
Tapi sejak ada awak, saya berubah.
Saya sendiri pon tak sedar.
Jadi awak, selagi awak maw saya, selagi itu saya maw awak.

Awak buat saya rasa gadis semula.
Terima kasih.

Hadiah hari lahir ke-26, tuntut nanti ye? (>_<)
Saya tak kesah kalo tak jumpa awak.
Ok, saya tipu.
Cepat la masa berlalu. Hukhuk (-_-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...