:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

December 14, 2010

Isy, salah ke?

Kenape bile kite share knowledge ngan orang, tapi knowledge yang diberi tu tak memihak kepada die, kite dikate dengki? Kenape orang tamaw terima ilmu? Kenape orang lebih suke ambik ape yang ade advantage pada diri sendiri dan tamaw dengar ape yang memberi advantage kepade orang len?





*sigh*





Ye, aku pon kadang2 same. Meh la muhasabah diri weyh.



Sory, aku sekadar berkongsi ilmu yang aku dapat dari Encek Aidid. Dan aku paham sedari juga berkongsi pengalaman menggunakan produk kesihatan atau lebih tepat lagi supplement tersebut. Niat of cos maw menjual, kan? kan? Tapi pada aku tak perlu la padamkan komen aku, aku cume bertanye dan berkongsi info dari blog encek aidid. Tak salahkan kalo orang len membace gak? Lagipon post tu untuk mengingatkan sume orang supaya berhati2. Jadi, aku ingatkan la. :)


Kalo kite betol2 sayangkan orang2 di sekeliling kite, kite mesti maw yang terbaek untuk mereka. :) Pikir-pikirkan. Jangan sampai ade yang rosak kerane fahaman kite.

Untuk renungan bersama...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...