:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

December 27, 2010

Masa....fuhhh, bergerak2! :p

Arini sangat hepy. Source of happiness: Encek bomba

^_^ Can't wait!

Oke, mari masuk ke topik asal.

23hb Disember lepas, kawan aku Arep Nordin selamat bernikah ngan cik Huda. Tahniah2! :) Sory bangat cos tak dapat datang. Asalnya aku memang nak datang, semangat bagitaw encek bomba. Tapi pikir punye pikir, aku bukannye bergaji, sah2 duit banyak nak pakai untuk event akan datang. Event ape? Nanti cerita eh? :p So, nak tak nak aku kene akur ngan keadaan diri sendiri untuk tidak menghadirkan diri ke kenduri arep n huda. Sory ek? Nanti aku kirim wedding present kat arep jek.

Arep ialah kawan baek encek bomba, merangkap orang yang bertanggungjawab menjadi orang yang mengenalkan kami. :) Aku kenal arep mase kat kem 515, lepas tu cume berhelo2 kat fesbuk same tepon, n arep ngan bersungguh2nye mengenalkan aku same encek bomba. The rest of the story biar la jadi memori untuk aku ngan encek bomba. :)

Sangat rugi tak dapat datang kenduri arep. Cause my lovely boyfie jadi best man die pada hari tersebut dengan pakai one dress. Errgghhh. So orang len yang nampak die emcem2 pada hari tersebut, not me. :( Takpe, takpe, berkorban untuk sesuatu yang lebih baek yang akan bertahan untuk selama2nye insyaAllah. :D


Cepatlaa mase berlalu!! :p Hikhik.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...