:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

November 11, 2010

Cinta? Suka?

Ni sume betty nye pasal. Die pi tunjuk klip video Shinee mase tengah karok kat Greenbox.

Cess!

Nganga aku tengok depa nari. Gile ensem! Err, aku sangat suke tengok lelaki Korea n Jepon, lagi2 kalo pandai menari.

Zaman study, aku suke Matsujun (Arashi) ngan Koki (Kat-tun).

Arini, aku jatuh cinta kat Jong Hyun Shinee!!

Cis cis ciss!!

Encek bomba tetap no. 1 ye, jangan risau. :)

Meh layan video Shinee :: Ring Ding Dong ::

Comel giler dorang menari!! Saya pilih Jong Hyun sebab dalam ramai2, Jong Hyun nampak lebih lelaki. Hehe. Plus ensem. Yang mane? Rambut kaler kuning pakai kot bulu putih tu die. Awal2 kat minit 0:03 tu die dah sebut baby~ (@_~) K, aku letak gambar la, senang.


Kacak bukan?

Halamak!

Hati aku plak yang ring ding dong tengok dorang ni.

Haissyy..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...