:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

November 08, 2010

dua.puluh.enam.

Alhamdulillah.

Rasa syukur sangat atas kurniaan rezekiNya. Tanpa Dia, mungkin aku tak sampai ke tahap ni. Tanpa pertolonganNya, mane mungkin panel2 tadi sangat lembut hati dengan aku. Tanpa kasihNya, mane mungkin emosi aku tadi sangat terkawal sepanjang tempoh kat sepang tadi.

Aku dah lepas stage interbiu. Skang cuma tinggal beberapa stage. Mekaseh Dato'2 panel, sangat sporting. Mekaseh anggota2 yang bertugas, banyak membantu. Mekaseh kawan2 baru di sepang, sharing is caring. :)

Terima kasih jugak pada semua yang mendoakan aku. Terima kasih untuk sokongan2 yang tak putus. Mungkin belum terlambat untuk aku sedar, kawan2 sentiasa ada mase aku perlukan. Maybe belum terlewat untuk aku balas jasa2 korang.

Terima kasih untuk pelukan dan airmata mak yang kuar mase antar aku kat pintu pagi tadi. Airmata itu yang buat aku kuat, buat aku semangat. Tak kira ape, mak tetap ade untuk aku. Tak kire ape, doa mak tetap ade saat aku perlu. Mekaseh mak.

Mekaseh untuk abah yang susah payah antar aku ke sepang. Walau tak dicakap, tapi aku taw abah mengharap. Harapan itu buat aku tabah. Harapan itu buat aku bangga mendabik dada mendukung nama dia waktu ditemuduga. Takde sket pon rase malu waktu orang tanye mak abah pangkat ape. Sebab dengan gaji pangkat tak seberapa itu, aku hidup sampai skang. Dengan gaji pangkat rendah itu aku mampu datang arini untuk temuduga pegawai.

Hari ni aku rase lapang.

Aku terase disayang.

Aku terase dihargai.

Dan aku taw, usaha2 aku tak pernah sia2.

Bukan semata untuk diri sendiri, tapi juga untuk mereka.

Mekaseh, kerana mendukung wawa yang tak seberapa ini.

Akan aku buat kamu bangga.

Be proud.
^_^
Arini senyuman aku lebar selebar-lebarnye.

*Encek bomba, mekaseh untuk kasih sayang kamu. :) *

2 comments:

Anonymous said...

heppi belated birthday wawa :) senang nak ingat birthday wawa sebab ada bunyi 7E tu ha. semoga ceria2 selalu , panjang umur dan dimurahkan rezeki. amiiiiin

wAwA^cHan said...

hehe..thanx sila..aku pon bru teringat besday ko bln ni jugak, pdhal bape ari lps aku jek.. T_T Hepy belated besday, sis!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...