:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

November 15, 2010

Ye, aku tak puas hati. So???

Once a man, ALWAYS a man.

Patung.
Takde perasaan.
Ada akal lebih banyak daripada nafsu.
Tapi lebih suke nafsu jadi raja.

Ini nak memimpin? Ini nak menunjuk jalan yang lurus? Ini nak jadi ketua?

Jangan harap.

Sebelum kau pimpin orang, pimpin diri kau dulu.
Sebelum kau tunjuk jalan yang lurus, betulkan arah jalan kau dulu.
Sebelum kau nak jadi ketua pada ramai orang, cuba jadi ketua pada anggota badan dan nafsu kau dulu.

Mangkuk.
Serupa ketam, nak ajar anak jalan lurus.

Korang rase korang same macam spesis lelaki tipikal kat atas?
Ok, marah la.
Sape makan cili, memang terase pedasnye sampai telinga.

Aku taw ada yang tidak.
Tapi ramai yang ye.
Macam biasa, aku lebih suke golongan minoriti.
Di tengah majoriti bangsat2 itu.

Aku, sorang pompuan dari tulang rusuk yang bengkok.
Nak persoalkan tentang aku plak?

Oii!
Bodoh hape downgrade diri sendiri?
Pi Thailand tukar jantina la bapok!

Ngeng.

4 comments:

Yan-Chan said...

awat tulis lagu ni?

wAwA^cHan said...

marah.. :(

Yan-Chan said...

kat sapa?

wAwA^cHan said...

Kalo sy citer kat awak, sy mesti emosi. Sy akan. So, still nak dengar? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...