:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

November 03, 2010

Psst psst, lagi 4 hari..

Haduii..

Tadi murni sms, dia dah lepas tapisan keselamatan arini. Due pon dengar citer dah lepas gak. Pehh, terase rama2 terbang2 dalam perot aku. Nak makan pon dah takde selera. Murni kate rilek2 jek, baca yang penting2, n dia bagi gak tips2. Thanx murni, i owe u.

Giler, kawan2 aku dah lepas. Come on isnin, aku tak kesah la ape jadi, i'll fight. Encek nerves, tolong la blah, khidmat ko TAK DIPERLUKAN LANGSUNG kat sini.

Aku nak sms encek bomba, tapi die tengah keje. Mesti penat. Klaka la aku. Time hepy nak cari die. Time moody nak cari die. Time nak semangat pon nak cari die. Takkan asyik nak harap kat dia nak ilangkan nerves aku? No, no. Kali ni aku kene wat sendiri.

Ade lagi 4 hari. Ko ade advantage wa. Gunakan!

p/s: 8/11, aku akan interbiu kat ipd sepang untuk rebut title pelatih inspektor percubaan. Pompuan nak pakai +-200 jek, laki nak 1000-1500 orang. Pehh saingan. Nak mak aku tengok aku passing out tahun depan. Kali ni, I'll make both my mak n abah proud, to have me as their eldest daughter! Chaiyuk wa!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...