:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

January 10, 2011

It's just another boring day..

Arini Bandar Sultan Sulaiman ade wat Hari Komuniti ngan penduduk setempat. Mak aku selaku penolong ketua balai awal2 pagi dah kuar pi sane. Disusul oleh kami2 dengan niat nak pi makan tengahari free sambil cuci2 mata (balai tu mak aku ngan kak mazinah jek WPC, yang len sume lelaki :p)

Hari Komuniti ni ekceli bertujuan untuk mengajak penduduk setempat berdialog dan berkenalan ngan anggota2 balai, dan jugak merapatkan hubungan antara polis ngan orang awam. Polis kan kene mesra ngan orang awam. Orang awam tak mesra ngan polis pon takpe. Polis takleh wat pape tindakan kat orang awam, orang awam leh suke suki wat macam2 kat polis. :) Heh!

Balik dari balai mak, aku ngan Eppie pon gerak pi Puncak Alam antar Ika balik umah. Sempat la singgah Giant Setia Alam jap. Halamak, terjumpe plak baju kaftan yang aku teringin giler nak pakai. Aritu cadangnye nak beli baju ni untuk ari tersebut, tapi mase gi PKNS tuh, takde satu pon berkenan dek mata aku ni, last2 beli kain ela. Hukhuk. Baju kaftan ni satu yang aku suke sebab kat bahagian lengan besar, dan bajunye longgar. Mak salu kate aku suke pakai baju kecik2 (padahal takde la kecik pon, dah badan aku besar tu jek, nak wat camne), jadi skang nak cari baju besar2 punye plak. :)


Haa, camni la contohnye baju tersebut, tapi baju kat Giant tu cantek lagi. Baju kaftan kat situ range harge dari RM140 ke RM160. Oklah, memang market price camtu. Huhu. Owh baju kaftanku, tunggu aku keje k? *wink*

Malam, sebelum AJL start, bergegas ke Jakel Shah Alam, pi amik punching bag encek bomba. Wee~ Seronok2, tapi kene isik pasir dulu la plak. Ni kalo tengah marah ni best ni. Aku kalo tengah baran memang suke hentak + baling barang. Nak tumbuk orang takot berderai gigi2 mereka, jadi ku tahan jebat. Ade punching bag ni sedap la menumbuk. Pehh. Best2. :p Encek bomba, tolong isikan pasir, saya nak berlatih muay thai. Wachaaa!!!!

** Pasni kot nampak lengan ku berotot2, tak payah tanye dah kenape k? Hihihihi **

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...