:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

January 02, 2011

Owner keta yang ngeng tahap cipan.

Ini entry marah. Ditujukan untuk tuan keta bodo ni.

No. Plat: WRU 53
Jenis: Proton Perdana (Silver)

Tempat kejadian: Shah Alam (Pintu masuk utama UiTM)

Masa: Around 3.40pm arini


Ape die dah wat? Aku kuar dari roundabout dekat ngan pintu masuk uitm tuh n aku amik lane belah kiri --> note: aku amik lane kiri dari mula kuar dari roundabout. Keta bodo di atas, kuar dari pintu depan uitm, n tros jek nak masuk lane mase keta aku dah rapat. So aku pon bagi hon panjang la, kot terlanggar tuh memang konfem aku kuar keta tros kena la mangkuk jamban yang bawak keta tuh. So keta tu pon brek, kuar pas aku dah lepas, potong keta aku, n bagi hon panjang, siap tuding jari kat aku. WADEHEL???!! Sape salah ni?? Bangang , tolol nye melayu. Aku ngan adik2 aku dah wat muke, nasib bek tak naik jari tengah (well, aku takde pon, so tak penah pikir nak naikkan jari tuh, masalahnye lelaki melayu tua tu memang kurang ajar menyebabkan aku terase nak naikkan jari larangan tersebut).

Dia bawak family, ade bini kat sebelah n anak pompuan 2 orang kat belakang. Sume pakat wat muke tak puas hati kat aku. WEYH? LESEN LU BELI KE? MASE G EXAM JPJ DULU BAPE PULUH KALI SANGKUT KAT UJIAN KOMPUTER? Bangang. Dapat aku potong balik, adik-adik aku tuding jari kat die. Nasib bek aku tak wat keje giler pi kejar keta mangkuk tuh sampai die mintak maap. Kurang ajar. Dah la salah, men nak masuk, pastu boleh plak marah orang. Dapat berbakul2 makian daripada kitorang. Tadi siyes kalo langgar memang aku maki dorang. Bajet ko kuar dari uitm, besar pangkat ko? Aku taw la aku pompuan, bawak kancil jek bai. Tapi try rr main2 ngan aku. Memang jolok sarang tebuan la ko jawabnye.

Oke, calm down. Adrenalin aku bergerak sangat laju nih, marah nye pasal. Wuwu. Tolonglah. Sila bawak keta berhemah sket. Pastu jangan bajet besar sangat atas jalan. Timbang rasa la sket. Kot dah salah tu, angkat la tangan, ape salahnye. Ini dah la wat salah, lagi nak marah orang. Bloody hell. Ni ke orang2 terpelajar? Kuar dari uitm, tapi kepala otak cam budak tak lepas darjah 5. Nak orang hormat kita, kita kene la hormat orang gak. Nak orang berbudi, berbahasa ngan kite, kite kene gak berbudi bahasa ngan orang. Susah sangat ke?

Hey, ape la orang2 melayu zaman skang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...