:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

January 22, 2011

One fine day..hehe

Kejadian berlaku di KFC Pelabuhan Klang.

Abah: Saya nak order satu set dinner plate, satu set snack plate, satu kentang putar besar. Eh dik ni tart ni rase camne?

Pekerja: Ni promotion baru cik. Sedap ni, ramai orang dah beli. Cik nak try? Satu Rm1.60.

Abah: Ooo..bolehla aku nak try. Bagi tart ni 4.

Pekerja: Cik, nak senang lagi cik amik 6 teros la. Baru RM9.60 jek promosi. Rugi cik beli 4 jek.

Abah: Satu RM1.60? Kalo 6, RM9.60? Abes ape beza kalo aku nak 4 jek? Ko kali RM1.60 ngan 6 dapat baper? Lain la kalo ko kasik aku 6 keping tart ni RM9.00 ke, baru la promosi. Ni mane punye skolah ko pegi ni?? SPM dulu Matematik dapat bape? Dah dah, aku nak 4 jek.

Pekerja: Err, yela cik, saya bungkuskan 4 (sambil tunduk n blushing sebab malu kene marah).

Pekerja2 lain kat belakang sengih2 n gelak2. Padan muke ko, ingat nak tunjuk pandai kat orang tua suruh beli lebih. Kan dah kene bodoh ngan Pacik Othman. :p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...