:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

October 21, 2010

Errrggghhhh!!!

Aku terase nak maki blogspot ni, sebab tadi aku da tulis panjang berjela, tapi alih2 lepas edit html, save and publish, dah len plak kuar. Suke2 ati ko jek potong2 ape aku tulis. Kentut.

Tapi bila pikir2 balik, tu la sape swuh tak wat backup? Pengajaran: Len kali p wat draf kat notepad dulu. Padan muka.







Pokemon!!
Kastard!!
Buntut kuali!!

Isy, menambah dosa aku pagi2 buta ni. Dah ilang mood nak tulis. Tido jek la.

Eh tapi aku nak letak gambar ni gak, tadi dah janji. ;p


Jumpe ni mase blogwalking tadi. Cool kan? Japanese invention. Skali isap, sekotak teros. Cukup seminggu, konfem jalan p batu dua. *Hikhik* Encik bomba, sila jangan wat. Kot ye pon tak sayang diri sendiri, sayangilah insan2 yang sayangkan kamu dan hari2 risau pasal kamu. Sebab risiko kami terdedah kepada kanser adalah 2x lebih terok dari perokok. Sayangi jugak zuriat2 yang bakal keluar kemudian hari nanti.

*smile*

Hidup bebas tanpa dadah rokok!!

Jangan marah eh? ;p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...