:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

October 17, 2010

Pengembalian..

Alhamdulillah..

Terima kasih ya Allah.
Syukur.
Engkau kembalikan anak aku dalam keadaan cukup sifat.
Terima kasih kerana mendengar doa hambaMu, dan memakbulkan.
Terima kasih.
*kesat mata*

Seminggu selepas Miki hilang, dia balik dengan keadaan comot dan lapar.
Sekurang2nya dia selamat.

Anak aku dah balik.
*senyum*

Ade orang kate aku emosi, kucing hilang pon risau bagai. Tapi sekurang2nya aku masih punya hati. Kucing yang kau kata cume kucing itu anak aku! Aku bela dari kecik sampai dia besar, aku yang jage makan minum die, aku yang kejarkan die ke klinik, berabes duit untuk bagi die sihat dari penyakit.

Ape hebatnya kau? Makhluk Tuhan yang konon megah sempurna berbanding haiwan, tapi tak punya hati dan perasaan.

Serupa patung.

Aku bukan.

Tunggu sampai kesayangan kau hilang diambilNya. Masa tu baru kau rase.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...