:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

October 16, 2010

Pikcur waktu pembayidudukan

Malas nak apdet kat post sebelum ni, sebab da sedia panjang.
So aku wat post baru, pikcur kesinambungan daripada post sebelum ni.
(>_<)

-Dinner time-


-Sume kene naik atas kerusi, aku sapu lantai-


-Time untuk minum susu-


-Ni dah bersiap ready baring depan tv tingkat atas-


-Habis cd, Hana pon lelap-


-Wit Hana, pagi before pulang ke pangkal jalan-

Comel kan kanak2 ni? Korang duduk la dengan dorang sehari, baru korang taw nape aku slalu garang ngan dorang. Adik sepupu aku yang ade 10 orang adik bawah dia pon surrender, siap nangis lagi mase kene babysit dorang. Ngan aku jek terbalik, dorang nangis sebab aku babysit dorang. Hehe.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...