:: KAMI ::

Daisypath Anniversary tickers

:: KAK YONG ::

Lilypie Second Birthday tickers

:: ADIK BABY ::

Lilypie Pregnancy tickers

October 22, 2010

Lipatan sejarah

Arini nak citer pasal sekolah.

^_^

Ok, jom kite wat senarai skolah ngan kelas aku dari aku kecik.

1990
Tadika Kemas Pandamaran

1991
SRK Tengku Bendahara Azman (2) kelas 1 Kasturi
Sekolah Agama Al-Mansuriah

1992
SRK Tengku Bendahara Azman (2) kelas 2 Jebat
Sekolah Agama Al-Mansuriah

1993
SRK Tengku Bendahara Azman (2) kelas 3 Jebat
Sekolah Agama Al-Mansuriah

1994
SRK Tengku Bendahara Azman (2) kelas 4 Tuah
Sekolah Agama Al-Mansuriah

1995
SRK Tengku Bendahara Azman (2) kelas 5 Tuah
Sekolah Agama Al-Mansuriah

1996
SRK Tengku Bendahara Azman (2) kelas 6 Tuah
Sekolah Agama Al-Mansuriah

1997
SMK Tengku Ampuan Rahimah kelas 1 Setia

1998
SMK Tengku Ampuan Rahimah kelas 2 Setia

1999
SMK Tengku Ampuan Rahimah kelas 3 Usaha

2000
SMK Tengku Ampuan Rahimah kelas 4S3
MRSM Kuantan kelas 4B1
Blok F-Compound Renaissance

2001
MRSM Kuantan kelas 5B1
Blok F-Compound Renaissance

2002
Matrikulasi KPM - Pusat latihan Teknologi dan Pengurusan Lanjutan (PTPL)
Kelas F1, tutorial F1A
Dorm 51B

2003-2009
Universiti Putra Malaysia
Kelas Aero Engineering '03-'07
PALAPES intake 25
KOSASS - Blok Kijang

Mane kawan2 aku ek?

Ade yang masih contact kat fb. Nombor tepon, email plak sumer dah berubah2. Ade gak yang tros lost contact. Aku bukan jenis orang ade kawan baek. Sebab aku takut orang stab aku. Jadi aku treat sume orang same. Korang ade, ade. Korang takde, aku takde ape. Itu yang aku pikir dulu. Tapi hari ni, saat ni, aku teringat kawan2 aku dari aku kecik sampai besar gajah ni ha. Oh, dan aku juge sangat rindu zaman kecik duk kat berek dulu. Tempat aku diajar jadi orang. Tempat aku dibalun. Tempat aku kenal kawan2 same2 kne bantai ngan mak bapak. Hehe. Gila kalo orang dengar, orang mesti pikir "Gila ganas polis2 ni, anak sendiri dibantai2". Heh, baru korang taw. Anak sendiri pon kne balun, pe lagi anak orang. Korang sape? Hahaha! Ok aku dah start melalut.

In case korang2 kawan aku seantero dunia terbaca blog aku, nampak senarai sekolah yang aku letak kat atas, aku harap ley jumpe korang2 balik. Ini aku. Hazwa, Wawa, Awa atau ape jek yang korang panggil aku dulu.

Giler aku rindu kawan2 aku yang giler.

2 comments:

Anonymous said...

wawa. sangaaat lama x jumpe. aku terjumpe blog kau kat fb. tak sangka kau ade blog gak. nak copy link ah camni. bole?
-assila

wAwA^cHan said...

C-la!!!uhuhu..rindu giler weyh kat korang sume. Sila2. ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...